Нове оновлення дає змогу інспектувати сонячні електростанції «без рук»

Raptor Maps, провідний постачальник програмного забезпечення для сонячної енергетики, співпрацює з DJI Enterprise, щоб надати інформацію та провести тестування останнього оновлення програмного забезпечення для планування польотів у застосунку DJI Pilot 2. Доступне для Mavic 3T (M3T) оновлення покращує здатність M3T ефективно й точно збирати дані для інспекцій сонячних електростанцій, зменшує кількість помилок і, врешті, дає змогу проводити повну аеротермографічну інспекцію «без участі людини».

Повітряна термографія за допомогою дронів стала основним рішенням для інспекцій сонячних панелей, надаючи безпечні, ефективні та зрозумілі методи збору даних. Використовуючи Thermal SDK від DJI для отримання зображень із дронів DJI, Raptor Maps обробляє й аналізує ці зображення, щоб надати точну й дієву інформацію про аномалії обладнання, які впливають на виробництво електроенергії та призводять до втрати доходів власників активів. Дані наносяться на карту і прив'язуються до цифрового двійника сонячної електростанції.

Як провідний постачальник аналітики для управління сонячними активами, Raptor Maps виявив можливість покращити планування польотів, отримавши зворотній зв'язок безпосередньо від пілотів на місцях.

Raptor Maps M3E - 1
Завдяки оновленню програмного забезпечення пілоти можуть переглядати тепловізійну та візуальну інформацію під час польоту

Оновлення Pilot 2 підвищують ефективність M3T

З оновленнями DJI Pilot 2 пілотам, які використовують дрон M3T, більше не треба коригувати орієнтацію літального апарату після кожної контрольної точки, усуваючи припущення про те, чи буде встановлена межа польоту достатньо великою, щоб покрити всі рядки межі польоту. Крім того, оновлення додає можливість автоматично коригувати траєкторію польоту на основі заданого кута нахилу камери, зменшуючи кількість здогадок, пов'язаних з обльотом заданої зони інспекції.

Під час польоту оператори можуть переглядати тепловізійну та візуальну картинку, а також відстежувати показники температури в реальному часі. Параметри тепловізійної камери, як-от випромінювальна здатність, також можуть бути відрегульовані до або під час польоту.

Raptor Maps M3E - 2
DJI Pilot 2

Випробування, проведені внутрішніми експертами Raptor Maps, показали як підвищення швидкості і якості збору даних, так і скорочення загальних витрат часу, необхідних для точного й безпечного огляду сонячної електростанції. Ці покращення можна пояснити новим полегшеним плануванням місії та витримкою затвора M3T 0,7 с для зйомки як візуальних, так і теплових зображень, щоб підвищити швидкість польоту.

Таке планування режиму польоту раніше було можливе лише за допомогою Matrice 210 + Zenmuse XT/XT2 із використанням DJI GS Pro. Під час збору даних для комплексного огляду сонячної електростанції потужністю 10 МВт можна побачити різницю в часі між цими двома системами 1 годину і 40 хвилин, не кажучи вже про додатковий час, заощаджений завдяки уникненню додаткових замін акумуляторів за 45 хвилинах польоту M3T (на 17 хвилин більше, ніж у Matrice 210 + XT2). Враховуючи заміну батарей і час польоту до повернення додому, в цьому прикладі M3T виконує збір даних приблизно в 4 рази швидше.

Raptor Maps M3E - 3Raptor Maps M3E - 4

DJI Pilot 2 для M3T та DJI GSPro для M210 + XT2

«Ми дуже раді новому оновленню від DJI, оскільки воно значно полегшить роботу наших пілотів і зробить її більш послідовною для наших потреб в обробці даних», — сказав Кріс Вілсон, менеджер даних Raptor Maps і один зі штатних експертів із безпілотників. «Це дає змогу оператору безпілотного літального апарату виконувати аеротермографічну інспекцію автоматично, покращуючи користувацький досвід».

Ви можете увімкнути користувацький курс літака та крок підвісу, перейшовши до Розширених налаштувань під час планування картографічної місії для M3T у застосунку Pilot 2.

DJI також планує в майбутньому оновленні додати можливість слідування за рельєфом на основі цифрової моделі поверхні в цьому режимі польоту. Така сама можливість планування місій передбачається для серії Matrice 30, тоді як підвіс серії Matrice 300 наразі може обертатися для потреб збору даних.