У магазині проводиться безкоштовна консультація з приводу обслуговування техніки DJI. Всі питання, які можна вирішити за 10 хвилин (з’єднання квадрокоптера з пультом, консультація з налагодження програми, рішення інших дрібних питань пов'язаних з технікою DJI, консультації по вибору техніки DJI, визначення можливої несправності) — безкоштовно .

У разі, якщо консультація по налаштуванню займає більше 10 хвилин і вимагає проведення спеціальних робіт з перепрошивки / налаштування / перекалібровка / оновленню пристрої тоді вартість діагностики і настройки обладнання спеціальним програмним забезпеченням складе 500 грн.

У разі придбання пристрою у нас — первісна настройка, перепрошивка і тестовий політ протягом двох тижнів з моменту придбання проводяться абсолютно безкоштовно.

У 2016 році наші фахівці пройшли курси підвищення кваліфікації в сервісному центрі DJI в місті Шеньчжень (Китай). Після успішного складання іспитів було надано сертифікат на офіційний ремонт і обслуговування продукції DJI в Україні:

У 2018 році наші фахівці пройшли курси підвищення кваліфікації в сервісному центрі DJI в місті Амстердам (Нідерланди). Після успішного складання іспитів було надано сертифікат на офіційний ремонт і обслуговування продукції DJI в Україні:

Наш сервісний центр здійснює гарантійне та післягарантійне обслуговування:

  • Mavic Mini; Mini 2
  • Mavic Air 2;
  • AGRAS T16; AGRAS T20
  • Matrice M200 series: M200, M210, M210 RTK;
  • Matrice 300 RTK;
  • DJI Mavic Pro / DJI Mavic Pro Platinum;
  • DJI Phantom 4 Pro/Advanced;
  • DJI Inspire 1 / Pro​;
  • DJI Inspire 2;
  • DJI OSMO (Plus/Mobile/Pro/RAW/Pocket);
  • Mavic 2 Pro/Zoom/Enterprise;
  • Phantom 4 RTK;
  • Phantom 4 Multispectral;
  • WIND 4, WIND 8
  • AGRAS MG-1, MG-1S
  • X5S, X7 
  • Robomaster S1/EP1
  • Tello EDU

Тепер, у разі падіння квадрокоптера, Вам не потрібно купувати новий дорогий підвіс або коптер, Ви просто можете звернутися до нас - і ми його з легкістю відновимо в найкоротші терміни.

 

До переліку робіт по ремонту можна віднести:

  • ремонт (заміна) корпусу DJI Mavic Pro, DJI Mavic Pro Platinum, DJI Phantom, DJI Phantom 4 Obsidian, DJI Inspire, DJI Spark;
  • ремонт материнської плати квадрокоптера DJI Mavic Pro, DJI Phantom, DJI Inspire, DJI Spark;
  • заміна моторів DJI Mavic Pro, DJI Phantom, DJI Inspire, DJI Spark;
  • ремонт і відновлення підвісу DJI Mavic Pro, DJI Phantom, DJI Inspire, DJI Spark;
  • ремонт зруйнованих квадрокоптерів DJI Mavic Pro, DJI Phantom, DJI Inspire, DJI Spark;
  • відновлення материнських плат DJI Mavic Pro, DJI Phantom, DJI Inspire, DJI Spark;
  • вигинання і відновлення роботи підвісів DJI Phantom 3 Professional, 4k, Advanced і Standard, DJI Spark;
  • відновлення або заміна шлейфу підвісу;
  • заміна регуляторів підвісу DJI Mavic Pro, DJI Phantom, DJI Inspire, DJI Spark;
  • відновлення працездатності апаратів після попадання вологи;
  • заміна передавачів HD зображення;
  • прошивка і програмне відновлення квадрокоптера і інших пристроїв DJI;
  • юстирування (виправлення розмиття в кадрі) об'єктивів камери DJI Mavic Pro, DJI Phantom, DJI Inspire, DJI Spark.
     

Також наші фахівці можуть:

  • встановити FPV систему на квадрокоптер DJI Phantom 2 для передачі відео з камери GoPro;
  • полагодити підвіс Zenmuse H3-3D і H4-3D;
  • встановити систему FPV на квадрокоптер DJI Inspire 1;
  • замінити корпус квадрокоптера Phantom 2;
  • замінити мотор або регулятор фантом;
  • і багато іншого.

Увага! Діагностика безкоштовна в разі ремонту у нас. Якщо ж ви вирішите лагодити квадрокоптер в іншому місці, тоді вартість діагностики складе 500 грн.


Як відправити техніку DJI на ремонт з іншого міста:

Зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом по телефону +380 67 704-24-58 або поштою [email protected]. Майстер приймальник по телефону або поштою уточнить необхідні питання і можливість ремонту вашої моделі. Іноді питання можна вирішити дистанційно без відправки квадрокоптера в сервіс. Всі питання по сервісному обслуговуванню ви можете задати нашим сервіс-менеджерам.

Детально опишіть проблему на папері та вкладіть в коробку. Якщо ремонт гарантійний - прикладіть ваш товарний чек. 
Надійно упакуйте коптер в коробку або кейс і не забудьте вкласти заповнений лист з описом проблеми
(Увага: якщо з акумулятором немає проблем і він включається, то його відправляти не потрібно). 
Викличте кур'єра або надішліть самостійно кур'єрською службою. Рекомендуємо вам відправляти кур'єрською службою Нова Пошта.


Реквізити для відправки Новою Поштою:

м. Київ, вул. Нижньоключова 14, офіс 1-2
Семенюта Олександр, +380 67 474-52-98


Після відправки надішліть нам скан або фото накладної. 
Після отримання посилки і проведення діагностики, співробітники сервісу зв'яжуться з вами і погодять з вами вартість ремонту. 
Після проведення робіт, ми робимо тестовий політ і відправляємо квадрокоптер назад. 
Перед відправкою коптера назад ви повинні зробити оплату.


Адреса сервісного центру в Україні:

м. Київ, вул. Нижньоключова 14, офіс 1-2

Тел: 067 704-24-58; 067 474 52 97; 067 474 52 95

Agriculture відділ - 097 316 30 91
Enterprise відділ - 097 316 46 02

 

Гарантія на всю техніку DJI становить від 1 до 12 міс. згідно умов , описаним на офіційному сайті DJI

 

Гарантійне обслуговування здійснюється при виконанні наступних умов:

  • Протягом гарантійного терміну виріб експлуатувалося в штатному режимі відповідно до вказівок виробника.
  • Чи не виконувалися несанкціоновані розбирання, модифікація або встановлення обладнання.
  • Маркування, серійні номер, водозахисний ярлик, ярлик захисту автентичності та ін. Не мають сліди спроб розтину або зміни конструкції.
  • Надання документів, що підтверджують факт купівлі, чека або номера замовлення.

У таких випадках гарантійне обслуговування не здійснюється:

  • Пошкодження або стати причиною пожежі внаслідок факторів, що не залежать від виробника.
  • Пошкодження, завдані несанкціонованими змінами, розбиранням або розкриттям корпусу, виконаним з порушенням містяться в офіційних інструкціях вказівок.
  • Пошкодження внаслідок неправильного монтажу або неправильним використанням або експлуатацією з порушенням вказівок, що містяться в інструкціях.
  • Пошкодження, викликані несанкціонованою зміною електричних ланцюгів, невідповідністю використовуваних акумуляторних батарей і зарядного пристрою або порушенням правил їх експлуатації.
  • Пошкодження, заподіяні в процесі польотів, що виконувалися з порушенням вказівок, наведених в інструкціях.
  • Пошкодження, викликані експлуатацією при поганих погодних умовах (тобто сильний вітер, дощ, піщані / пилові бурі і т.д.).
  • Пошкодження, викликані експлуатацією виробів в умовах наявності електромагнітних завад (тобто в районах гірських робіт, поблизу радіопередавальних вишок, високовольтних ліній ектропередач, підстанцій і т.д.).
  • Пошкодження, викликані експлуатацією виробів в умовах заздалегідь відомого наявності перешкод від інших бездротових пристроїв (передавачі, відео-лінки, мережі Wi-Fi і т.д.).
  • Пошкодження, викликані експлуатацією виробів з ваговим навантаженням, що перевищує безпечний злітна вага.
  • Пошкодження, викликані навмисним скоєнням польотів з компонентами, у яких закінчився термін служби, або з несправними компонентами.
  • Пошкодження, викликані питаннями надійності і сумісності при використанні комплектуючих сторонніх виробників, на використання яких не було дано відповідного дозволу виробника.
  • Пошкодження, викликані експлуатацією вироби з недостатньо зарядженої або несправною акумуляторною батареєю.

Інші умови

  • Компанія DJI просить своїх покупців оплачувати витрати по відправці виробів, що посилаються для повернення, ремонту або обміну. Технічний персонал служби післяпродажного обслуговування вивчить вироби для визначення причини проблеми і сфери відповідальності. При наявності проблеми з якістю виготовлення виробу, компанія DJI приймає на себе всі витрати, пов'язані з перевірками, вартістю матеріалів, трудозатратами і відправкою відремонтованого виробу назад споживачеві.
  • Якщо компанія DJI з'ясує, що на товар (и) не поширюється дія умов гарантії, компанія DJI повідомить клієнту вартість ремонту і відправки назад перед тим, як приступити до ремонту товару (ів) або здійснити його (їх) відправлення назад.
  • Якщо проблема з виробом не відноситься до гарантійного випадку або викликана умовами, не пов'язаними з якістю виготовлення, вартість перевірок, матеріалів і трудовитрат буде стягуватися з споживача в залежності від характеру проблеми.
  • Більш докладно про порядок обслуговування можна дізнатися, зателефонувавши авторизованого дилера компанії DJI або в центр післяпродажного обслуговування компанії DJI.